فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

هویت ایمانی مانع از سلطه و دخالت دشمنان اسلام است


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار اساتید، قاریان و حافظان برگزیده سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۸۳ کشور جهان، هویت اسلامی را مانع از دخالت و سلطه دشمنان خواندند و با اشاره به هدف جبهه کفر برای نابود کردن این هویت ایمانی خاطرنشان کردند: معارف قرآنی نجات‌بخش و سازنده زندگی مقتدرانه و عزتمندانه امت اسلامی است و باید به گفتمان رایج و روشن در جوامع اسلامی تبدیل شود. 
 
ادامه مطلب ...

برجام باید ستون سیاست ضدایرانی ترامپ باشد

امریکن اینترپرایز


«مؤسسه واشینگتن درباره سیاست خاور نزدیک» به ترامپ توصیه می‌کند نه تنها توافق هسته‌ای با ایران را پاره نکند، بلکه آن را اصلی‌ترین ستون سیاست ضدایرانی خود قرار دهد.

دولت ایران  سرنوشت خود را به برجام گره زده و همین مسئله موجب شده تا آمریکایی‌ها به فکر سوءاستفاده از توافق هسته‌ای بیفتند

ژنرال آمریکایی: برنامه موشکی قدرتمند ایران ما را نگران می‌کند

ووتل

ژنرال جوزف ووتل، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا در اظهاراتی با تکرار ادعاها علیه ایران گفت که تهران می‌خواهد قدرت مسلط در منطقه باشد. 

وی که در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان امریکا صحبت می‌کرد از افزایش تنش‌ها با ایران به عنوان چالشی یاد کرد که نیازمند توجه و تلاش آمریکا است. 

آمریکا از کنترل قدرت منطقه‌ای ایران عاجز است

گزارش بازدارندگی پسابرجام

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» ضمن اعتراف به ناتوانی آمریکا در مقابله با قدرت منطقه‌ای ایران، چارچوبی را برای تدوین سیاست ضدایرانی دولت ترامپ در پسابرجام پیشنهاد می‌دهد.

آتش گرفتن انبار سلاح عربستان در پی حمله موشکی ارتش یمن

ارتش یمن

به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن از آتش گرفتن یک انبار سلاح عربستان در پایگاه نظامی الفواز در نجران در پی حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی خبر داد.

 

تعداد شهدای حمله تروریستی در صفر مرزی میرجاوه به ۱۰ نفر رسید + اسامی ۶ شهید

پایگاه مرزی سپاه


در پی کمین تروریست‌ها در صفر مرزی پاکستان ۱۰ تن از مرزبانان منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان حین گشت‌زنی ‌به شهادت رسیدند.

در این حمله تروریستی، ‌ستوانسوم حمیدرضا جهانتیغ، ستوانسوم علی پودینه و ستوانسوم محسن دایی‌زاده از پرسنل کادر نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و سربازان وظیفه حجت کاظمی، مهدی امینی و امیر مکاری‌ به شهادت رسیده‌اند.

سربازی دیگر به‌علت شدت جراحت وارده به شهادت رسید که هنوز نام وی اعلام نشده است.

گروهک تکفیری‌، تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت حمله به مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را به‌عهده گرفت.

اسامی سایر سربازان وظیفه که در این حمله به شهادت رسیده‌اند متعاقباً اعلام می‌شود.

کشف بیش از ۶کیلوگرم «الماس و یاقوت» توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

وزارت اطلاعات


قاسم خورشیدیسخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز  گفت‌  با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی جواهرات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: اوایل امسال و به‌دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان(عج) و اداره اطلاعات استان اصفهان، یک محموله بزرگ از جواهرات قاچاق شناسایی و کشف شد.

  

به‌گفته سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ارزش این محموله قاچاق بالغ بر میلیاردها تومان برآورد شده است.

دنیای عجیب و غریب

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل:

عربستان باید نگرانی‌ها درباره فجایح انسانی در جریان حملاتش به یمن را در نظر بگیرد

جنایات سعودی علیه یمن

وزیر دفاع آمریکا:

 ایران در بی ثباتی خاورمیانه نقش دارد/ به‌دنبال افزایش حمایت از عربستان هستیم

نقش اردن در دستور کار آمریکایی–اسرائیلی برای تقسیم سوریه چیست؟

پادشاه اردن وترامب

جنگ رسانه ای سوریه و اردن در حالی شعله ور شد که سوریه امان را به تکاپوی ورود نیروهای اردنی به جنوب سوریه متهم کرد؛ اتهامی که امان آن را به طور کلی تکذیب کرده است.