فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است


این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است برای کلّ کسانی که در این مجموعه هستند و در آینده خواهند بود. الحمدلله نیروی هوایی بعد از آن حادثه هم نشان داد که در خطّ مستقیم و خوبی حرکت میکند؛ حقّاً و انصافاً این‌جور است

عبرت‌های انقلاب اسلامی از نگاه مقام معظم رهبری چیست؟

انتقاد نماینده روسیه از اظهارات ضدایرانی ترامپ






ویتالی چورکین با انتقاد از اظهارات ضدایرانی ترامپ، اظهار داشت آزمایش موشک‌های بالستیک ایران خلاف قوانین بین‌المللی نیست. 

ادامه مطلب ...

رونمایی از ماکت ناوشکن جماران در مشهد

ناوشکن جماران


مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خراسان‌رضوی از رونمایی ماکت ناوشکن جماران خبر داد.

 ناخدا مجید رامشینی مدیر نمایندگی نیروی دریایی ارتش در خراسان‌رضوی ظهر امروز در حاشیه تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی دریای ارتش در خراسان‌رضوی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش ‌‌ایران در دوران 8 سال دفاع مقدس و در 57 روز اول جنگ تحمیلی نیروی دریایی عراق را‌ منهدم کرد و اسکورت کشتی نفتکش و تجاری در طول جنگ فعال بود.

روایت شنیدنی سردار جلالی از جاسوسی در فضای مجازی و تلفن همراه

سردار جلالی


رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت:اگر بر اساس قوانین بخواهیم شبکه های اجتماعی را تحلیل کنیم این شبکه‌ها می‌توانند یک شبکه کاملا جاسوسی باشند.

نیویورک تایمز: ایران تعیین کرد که تخلیه حلب چگونه باشد



آزادی حلب و نشست 3 جانبه ایران و روسیه و ترکیه، بدون حضور آمریکا انجام گرفت و این به معنای آن است که اوباما اهرم قدرت قابل ملاحظه‌ای در بحران سوریه ندارد.

ایران در میان هشت قدرت بزرگ سال 2017

امریکن اینترست با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرد ایران در میان هشت قدرت بزرگ سال 2017 خواهد بود.



امریکن اینترست: ایران در میان هشت قدرت بزرگ سال 2017

صدور روادید آمریکا برای ایران و 6 کشور دیگر تا یک ماه متوقف شد



رئیس‌جمهور آمریکا با امضای دو فرمان اجرایی، دستور تقویت امنیت مرزها و تشدید محدودیت ورود مهاجران را صادر کرد.  ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ سلام گرگ بی‌ طمع نیست!!!

ابراز نگرانی نتانیاهو از وضعیت اینترنت در ایران/ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک پیام ویدئویی خطاب به ایرانیان، دفاع تمام‌قدی را از جریان فتنه ۸۸ به عمل آورده است.


کاریکاتور/ سلام گرگ بی‌ طمع نیست!!!