فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

قیام قریب الوقوع ملت ترکیه

نماینده پارلمان سوریه


نماینده پارلمان سوریه با اعلام اینکه ملت ترکیه به زودی در برابر رئیس جمهوری این کشور قیام می کند بر لزوم ایجاد بازدارندگی جهانی در برابر اردوغان تاکید کرد.


قیام قریب الوقوع ملت ترکیه

نماینده پارلمان سوریه


نماینده پارلمان سوریه با اعلام اینکه ملت ترکیه به زودی در برابر رئیس جمهوری این کشور قیام می کند بر لزوم ایجاد بازدارندگی جهانی در برابر اردوغان تاکید کرد.


من رئیس‌جمهور نیستم نانوا هستم!

حسین قدیانی


دیروز در صف بربری، «شاطرعباس» بلندبلند می‌گفت: «من نانوا هستم؛ رئیس‌جمهور نیستم!» گله داشت از ملت که چرا این‌همه در صف نانوایی، زبان به گلایه از مشکلات باز می‌کنند!  ادامه مطلب ...

چهره آفندی ارتش در روز نمایش جدیدترین سامانه های پدافندی

 رژه ارتش


رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.


موشک پدافندی و برد بلند صیاد ۳ رسما به نمایش گذاشته شد


در مراسم رژه روز ارتش، موشک پدافندی و برد بلند و ارتفاع بالای صیاد 3 برای نخستین بار رسما به نمایش گذاشته شد.پیش از این، فقط یک بار این موشک آن هم به طور اتفاقی در جریان بازدید علی لاریجانی از یک نمایشگاه نظامی، دیده شده بود.


یک رسانۀ غربی «روز و تاریخ» آغاز جنگ جهانی سوم را اعلام کرد!


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   روزنامه "Daily Star" اعلام کرد جنگ جهانی سوم روز شنبه 13 مه همین سال آغاز می شود. "گورتسیو فیلیگاس"، پیشگوی پرتغالی به این روزنامه گفت روز 13 مه، جنگ هسته ای بین آمریکا، روسیه و کره شمالی آغاز می شود.
 
وی گفت مردم باید تا اکتبر 2017 هشیار باشند؛ زیرا این ماه، ماه بسیار حساسی خواهد بود و انفجارهای بزرگی در این ماه به وقوع خواهد پیوست.
 
شایان ذکر است که این پیشگوی پرتغالی پیروزی ترامپ در انتخابات 2015 آمریکا و حمله موشکی به سوریه را هم پیش گویی کرده بود.
 
وی گفت: "دیدم که گلوله های آتشین از آسمان به زمین می ریزند... مردم می دوند و سعی می کنند خود را از ویرانی ها نجات دهند. من معتقدم که همه اینها نشانه ای از اصابت موشک های هسته ای به شهرها و بر روی مردم در سراسر جهان است".
 
ان روزنامه تصریح کرده که "فیلیگاس" سالهاست که وقوع جنگ جهانی سوم را پیشگویی کرده است اما مردم به گفته های او شک دارند.

طلاق، پایان خیانت اینترنتی شوهر


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،    آن قدر در افکار خودش غوطه‌ور بود که متوجه نشد چطور مقابل در ورودی دادگاه خانواده رسید. کمی اطراف را پایید، انگار دنبال کسی می‌گشت. چند لحظه‌ای در خیابان مکث کرد. پوشه را چند بار باز و بسته کرد و به برگه‌های داخل آن نگاهی انداخت. خیلی با خودش دل دل کرد که وارد ساختمان دادگاه شود یا نه.    
ادامه مطلب ...

مرحوم‌هاشمی از 5 نفر برای حضور در انتخابات نام‌بردند

 مرحوم هاشمی از 5 نفر برای حضور در انتخابات نام بردند/ روحانی این موضوع را پذیرفت هرچند پس از فوت آیت‌الله گفت جواب قطعی نداده است/ من برای نامزدی براساس نظر آیت‌الله عمل کردمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری انتخاب بامحمد هاشمی یکی از ثبت‌نام کنندگان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم گفتگویی داشته است.
 
خلاصه این گفتگو را در ادامه می توانید مشاهده کنید:
 
عصر روز سه شنبه به دفتر مجمع تشخیص مصلحت در ساختمان مرمر که این روزها ساختمان قدس خوانده می شود می رویم برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مسئول دفتر ایشان هنوز در آنجا حضور دارد.   
ادامه مطلب ...

وارداتی باید متوقف شود که کارخانه‌های داخلی را تعطیل می‌کند


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار نوروزی جمعی از مسئولان بخشهای مختلف نظام، با تأکید بر لزوم استفاده همگان از فرصتها برای خدمت به مردم و سعادتمند کردن جامعه و جوانان، لازمه رونق تولید و اشتغال را پیگیری و نظارت جدی خواندند و خاطرنشان کردند: آن وارداتی باید متوقف شود که کارخانه‌های داخلی را تعطیل می‌کند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با تبریک عید نوروز و میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به ملت، مسئولان و خانواده‌های آنان، پیامِ نو شدن سال را گذشت عُمر و لزوم مراقبت در بهره‌گیری از فرصتها خواندند و افزودند: انسان خردمند و عاقبت‌اندیش از همه ساعات و لحظات برای خدمت و انجام کار خیر استفاده می‌کند.
ایشان با اشاره به فراهم بودن فرصت خدمت به مردم در نظام اسلامی، خاطرنشان کردند: قبل از انقلاب، چنین فرصتی فراهم نبود اما امروز سعادت یا شقاوت کشور در دست ما مسئولان است و این ما هستیم که می‌توانیم با تصمیم و عمل درست، مردم و جوانان را سعادتمند و اهل بهشت کنیم.   ادامه مطلب ...

کره شمالی: منتظر رویداد بزرگ و مهمی باشید

موشک کره شمالی

در سایه ارزیابی کارشناسان از احتمال اجرای ششمین آزمایش هسته‌ای کره شمالی در سالروز تولد بنیانگذار این کشور، پیونگ یانگ به خبرنگاران اعلام کرد: منتظر اعلام "رویداد بزرگ و مهمی" باشید.