فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

15 بلایی که در اثر بی‌توجهی به نماز نازل می‌شود

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رسول اکرم(ص) فرمود: هر که به نماز خود اهمیت ندهد خداوند او را به پانزده خصلت گرفتار سازد؛ خداوند برکت از عمرش بر می‌دارد. خداوند برکت از روزیش می‌گیرد. سیمای شایستگان را از چهره وی ببرد. هر عملی که انجام داده پاداش به وی ندهد. دعایش به آسمان نرود و مستجاب نشود. بهره ای در دعای صالحان و شایستگان ندارد. به حالت ذلت و خواری می‌میرد. گرسنه از دنیا می‌رود. با تشنگی می‌میرد به طوری که اگر از نهرهای دنیا به او بدهند تشنگی او برطرف نمی‌شود. خدا فرشته‌ای را در قبر موکل او کند که او را عذاب دهد. قبرش بر وی تنگ شود. قبرش تاریک گردد. خدای تعالی فرشته ای بر او گمارد که او را با صورت بر روی زمین بکشد و مردم او را تماشا کنند. به سختی به حساب او می رسند. خدا به او با نظر لطف ننگرد و پاکیزه اش نگرداند و برای او عذابی دردناک مقرر است. منابع: بحارالانوار، جلد 83، ص21 سفینه، جلد2، ص44 احادیث الطلاب، ح214 مستدرک الوسائل، جلد3، ص23 فلاح السائل، ص22
   

شعله های آتش در پادگان منافقین در لیبرتی

منابع امنیتی عراق از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین در اطراف فرودگاه بغداد خبر دادند.   

ما دیپلمات نیستیم که حرف بزنیم سربازیم عمل می کنیم

✊بعضی ها فکر میکنند اینکه می گوییم اگر غلطی از اسرائیل سربزند با خاک یکسانش می کنیم یا ما کاخ سفید را حسینه می کنیم بلف می زنیم و همه اینها را محض شوخی می گوییم باید بگویم: ما نواده های خمینی هستیم واهل این نوع شوخی های بی نمک نیستیم ما اسرائیل را نابود می کنیم قدس را آزاد می کنیم و کاخ سفید را حسینه می کنیم ما متجاوز را تا جهنم تعقیب می کنیم و استکبار را مثل شوروی به زباله دان تاریخ تبعید می کنیم شاید شما اهل این شوخی های بی نمک باشید اما ما نه نشانی جدید ما را از نوچه های استکبار در منطقه از ناوهای غرق شده شان در خلیج فارس از بالگردها و سربازان سوخته در طبس، از RQ 170 در آسمان ایران، از سفارت شنود در طالقانی بپرسید؟ ما دیپلمات نیستیم که حرف بزنیم سربازیم، عمل می کنیم!