فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

فرهنگی

خط حزب‌الله ۴۴، «این شد تجربه، این شد آمریکا»

هل و چهارمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی از تجربه مذاکره با آمریکا در موضوع هسته‌ای با عنوان « این شد تجربه، این شد آمریکا» منتشر شد.
« سعودی؛ مغازله با صهیونیست‌ها، مقاتله با مسلمان‌ها» عنوان سخن هفته خط حزب‌الله در مورد تناسب رفتار این روزهای دولت سعودی با سیاست‌های آمریکا در منطقه است.
تصویر ویژه نشریه به عکسی از اقامه نماز رهبر انقلاب در جوار مضجع مطهر حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام-شاهچراغ- اختصاص یافته است.

چهل و چهارمین شماره خط حزب‌الله به روح پرفتوح خلبان شهید عباس بابایی، هدیه شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

آقا گفتند تولید فرهنگی باید اینگونه باشد

تولید کالای فرهنگی مناسب با هویت ایرانی- اسلامی، یکی از دغدغه‌های همیشگی رهبرانقلاب بوده است که در دو سال اخیر بر حجم آن نیز افزوده شده است. برای مثال، ایشان در دیدار سال گذشته‌ی خود با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت، دو کار اصلی در حوزه‌ی فرهنگ را چنین برشمردند: «دو کار اساسی و اصلی است که باید انجام بگیرد؛ یکی تولیدات فرهنگی سالم در زمینه‌های مختلف، و یکی جلوگیری از تولیدهای مضر و به‌اصطلاح متاع و کالای مضرّ فرهنگی؛ به نظر من این جزو کارهای اساسی است.» خرداد ماه امسال نیز، بار دیگر بر این موضوع تأکید کرده و فرمودند: «اهمیت کالای فرهنگی از کالای مصرفی جسمانی کمتر نیست، بیشتر است... وظیفه‌ی ما تولید کالای فرهنگی مفید و جلوگیری از کالای فرهنگیِ مضر است.» در این‌باره با مهندس محسن چینی‌فروشان به گفت‌وگو نشستیم. او که رئیس سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، از دغدغه‌های رهبرانقلاب برای تولید کالای فرهنگی و تجربیاتش در این زمینه، حرف‌های جالبی برای شنیدن داشت.....  ادامه مطلب ...